15 + закордонних інцидентів, які люди не забудуть, навіть якщо їм стерти пам’ять

Подорож-це чудовий спосіб змінити звичну обстановку, зарядитися енергією і отримати нові враження. Як правило, для того щоб все пройшло гладко, від нас потрібне ретельне планування. Однак часто буває так, що вся наша підготовка летить в тартарари через який-небудь дрібниці і поїздка стає зовсім не такою, як ми її собі уявляли.

Ми в редакції adme.ru вважаємо, що подорож, з якої повертаєшся без історії на мільйон, почасти марна трата грошей. І 15 + героїв нашої сьогоднішньої добірки, здається, з нами в цьому солідарні.

• відпочивала за кордоном. Як завжди, повно бажаючих познайомитися на пляжі. Заходжу в море — та ж історія, пливуть з посмішками: «хай, як звуть, чому одна?»романів у планах не було, тому відбувалася від них одним методом: спливала на велику глибину. Як правило, мачо трусили слідувати за мною. Працювало це 2 тижні, поки одного разу заплив заради порятунку від чергового дон жуана не привів мене практично до самого посейдона (самотньо хитається на хвилях чоловікові). Роман з ним все-таки трапився. © підслухано / vk
  • італія, 2000 рік. Ми пропустили останній пором з острова капрі, і мій приятель запропонував розбити табір і переночувати тут. Ми побродили в пошуках відповідного місця і натрапили на рівну площадку на схилі пагорба. До того моменту було вже дуже темно. Ми прокинулися від крику десятка італійських поліцейських, які направили на нас свої рушниці. З’ясувалося, що ми встановили намети на вертолітному майданчику госпіталю, і на нас мало не приземлився вертоліт. © on-de / reddit
  • у єгипті я з батьками відпочивав в кошмарному готелі. У нас постійно були претензії до персоналу та умов проживання. Розмовляти з приводу всього цього ми, природно, ходили на ресепшен, чим неабияк набридли персоналу готелю. І ось, коли мама в черговий раз прийшла зі скаргою, єгиптянин за стійкою, зберігаючи залишки самовладання, видав: «ви вже їли? ідіть поїсти!»так що, якщо хочете ввічливо відправити когось на всі чотири сторони, ось вам на замітку. © підслухано / vk
  • ми з моїм колишнім чоловіком вирушили в медовий місяць на ямайку. Це дуже красива країна, але злиденна. У той час як курорти, на яких відпочивають приїжджі, рясніють білими піщаними пляжами з чистою блакитною водою і купою обслуговуючого персоналу, за межами їх територій просто небезпечно. Контраст між загальною бідністю та багатим курортним життям просто жахливий. Я вже не кажу про те, що всі ресторани там знаходяться під відкритим небом і варто встати з-за столу, як гігантські птахи накидаються на нього, щоб що-небудь потягнути. Загалом, це було жахливо. Через місяць після цієї поїздки я захворіла, мені ставало все гірше і гірше. Через кілька тижнів з’ясувалося, що я підчепила якусь інфекцію. Я важко переносила хворобу і кілька місяців приходила до тями. © debi cooper / quora
  • одного разу за кордоном в банку міняв гроші, і касирка випадково дала мені в 10 (!) разів більше. Навіть в паперовий пакет запропонувала загорнути. Я взяв в руки пакет і відразу уявив, що буде з нею, коли виявлять брак. Гроші повернув назад, вона червоніла, вибачалася. Коли друзям потім розповідав цю історію, всі наді мною сміялися. © підслухано / vk
  • історія трапилася з родичем за кордоном. Вирішив він перекусити в кафе, яке розташовувалося на набережній. Сів на терасі, зробив замовлення. За сусіднім столом сиділа тендітна панянка, більше нікого поруч не було. Дівчині принесли сосиску з гарніром, вона вирішила перед трапезою сходити в туалет. Родичу сосиска здалася апетитною, і він вирішив замовити таку ж. І всього за кілька хвилин сталося 2 речі: родичу принесли сосиску, а на терасу влетіла велика нахабна чайка, схопила сосиску з тимчасово порожнього столу і полетіла. Далі дівчина повернулася і побачила таку картину: в її тарілці один гарнір, зате за сусіднім столом сидить здоровенний російський дядько, жує таку ж сосиску, як була у неї, при цьому ірже і на кострубатому англійською каже, що її сосиску вкрала пташка. Замовлення свій вона повторила, але всю трапезу підозріло косилася. © torbova / pikabu

© bb_apes / twitter

• у першу ж ніч перебування в пляжному будиночку в португалії ми всією сім’єю отруїлися. Напади нудоти не покидали нас аж до самого останнього дня нашої подорожі, коли ми нарешті змогли залишити наше житло. Португалію ми так і не побачили. © stick_a_fork_in_it / reddit
  • мене пограбували в буенос-айресі буквально відразу, як тільки я доїхав до готелю. Я не зміг заселитися в номер, тому що прибув о 8 ранку, а час заїзду — о 3 годині дня. Тоді я вирішив прогулятися, і десь через 2 хвилини на центральній площі міста мене обчистили 3-4 хлопця. У мене вкрали паспорт, документи, гроші і фотоапарат. У кишені залишалося тільки 30 центів. Просто кошмарний досвід, скажу я вам. © millan sanchez / quora
  • на філіппінах, а конкретно на сіаргао, я познайомився з купою хлопців, з якими ми вирішили відправитися досліджувати один острів. Ми дісталися до маленького острівця далеко від типових туристичних маршрутів і заблукали в джунглях. На щастя, нам зустрілися представники місцевих племен, які проживають в будинках з бамбука. Вони запропонували нам нічліг в гамаках, а на наступний день проводили нас до наших човнів, щоб ми змогли повернутися назад. © antonio di giovanni / quora
  • я завжди сплю дуже міцно і люблю при цьому максимально закутатися в ковдру, коли залишаюся одна. Коротше, одного разу під час нашого медового місяця мій чоловік пішов снідати, а я все ще спала. Прокинулася я від того, що покоївка намагалася зірвати з мене ковдру. Спочатку я подумала, що це чоловік так приколюється, тому села і різко скинула з себе ковдру. Чи варто говорити, що я ніяк не очікувала побачити перед собою літню жінку, яка вирішила, що в номері нікого немає. Вона закричала, я закричала у відповідь, а потім вона буквально вилетіла з кімнати. Я ніколи не була в такому замішанні. © onemoose9 / reddit
  • у середині 70 — х я подорожував по судану. Одного разу «хлопчик на побігеньках» з готелю виявив мене в гарячковому стані. До того моменту я марив і не розумів, що відбувається. Замість того щоб пограбувати мене, він поспішив до власника готелю, щоб той викликав лікаря. З’ясувалося, що я заразився малярією і амебною дизентерією. Цей хлопець буквально врятував мені життя. Однак довгий і складний шлях додому мало не добив мене. Мені знадобилися місяці, щоб піти на поправку. © steve sturges / quora
  • після закінчення школи я поїхала в сінгапур, а потім на філіппіни разом з бабусею, яка тоді любила подорожувати і якраз потребувала компанії. В цей час мої батьки розлучалися, тому я вирішила, що побути зараз подалі від усього цього — хороша ідея. Наша поїздка повинна була тривати близько місяця, але я не витримала і двох тижнів, тому що бабуся (татова мама) постійно говорила про маму всякі гидоти. Це на мене так сильно подіяло, що зараз я не можу згадати більшу частину того, що відбувалося під час подорожі. Крім того, коли ми були на філіппінах, пройшов потужний тайфун, і у нас не було електрики і води протягом трьох днів. Дороги були заблоковані через падіння дерев і стовпів, і нам нічого не залишалося, окрім як чекати. На щастя, у мене були ліхтарик і книга. © jungkookiejk / reddit
  • у мене з’явилися 2 вільні тижні, і я, недовго думаючи, зібрав рюкзак і вирішив рвонути в подорож. Куди я попрямував, нікому не повідомив. Просто купив квиток і через 12 годин польоту був у мілані. І там на футбольному матчі у мене поцупили рюкзак. Ні гаманця, ні змінного одягу, ні документів — у мене не залишилося нічого. Я абияк відшукав поліцейську дільницю, і-о диво! — поліція знайшла мій рюкзак на вокзалі. Але до цього мені довелося 2 дні тягатися без діла. Тепер я завжди ставлю людей до відома, коли кудись збираюся. © katsumotonosanjo / reddit